Who is the Content Guru?

Who am I? Why is this blog here?

I am the content guru! In 2003 I found myself in one of those crossroads of life. The result is that I decided to change my profession (I was no longer interested in designing seamless underwear...) and so I started writing about everything ever since.

I have been writing web content and growing my new career along with the field of web marketing. What used to be an esoteric side kick is now a full blown market, that calls for high quality content among the many mediocre writings and digital scribbles of the masses. After 10 years of writing for others and two years of writing for the benefit of my CPU alone (the digital equivalent of a drawer), I have decided to share my experience and to start posting for myself.

Content about anything and everything is what you will find here - all written be moi! No automatic generators! So feel free to read and enjoy. and if you would like me to write up some web content for you, feel free to ask...

Pages

Tuesday, July 16, 2013

בניית אתר לעסק - השקעה הכרחית ולא מטרד!

כבעלים של עסק מתחיל, אתה ודאי טרוד בהרבה דברים שקשורים לניהול וללוגיסטיקה של העסק. בין אם זה הנהלת חשבונות, גביית תשלומים, קבלת הזמנות ומעקב אחר ביצוע ושילוח של המוצרים שאתה מוכר וכמובן אתה טרוד בהשגת עוד לקוחות לעסק. הדבר האחרון שיש לך זמן בשבילו הוא בניית אתר לעסק.

השאלה הראשונה שמטרידה בעלי עסקים רבים היא "מדוע אנחנו צריכים בכלל לבנות אתר לעסק?" עסקים קטנים משתמשים לרב בשיטות שיווק מקומיות ובהיקפים קטנים. כלומר, אם הינך בעל חנות מכולת ברמת השרון, תפרסם עם פלאיירים את החנות ברדיוס של עד 5 ק"מ ממיקומה של החנות. בעלת מכון לקוסטיקה במושב בצפון לא תפרסם את עצמה בתל אביב.

לבעלי עסק רבים יש  תחושה שאין להם צורך בבניית אתר לעסק. עסק צריך אתר אינטרנט כדי שתהיה לו אפשרות לצמוח מעבר לפעילות המקומית. בבתי הספר למנהל עסקים מלמדים כי עסק שאיננו גדל בהתמדה הוא עסק שסופו להתכלות. האינטרנט היא רשת חסרת גבולות וע"י בניית אתר לעסק שהוא דינאמי ומקודם, תוכל לזכות לחשיפה גדולה לקהל יעד רחב ובכך להגדיל את מעגל הלקוחות של העסק. הדבר החשוב ביותר לכל עסק הוא הכנסות. כל צעד שיביא להגדלתן הוא מבורך. הגדלת החשיפה של הפעילות העסקית באמצעות בניית אתר לעסק היא לפיכך פעילות עסקית והשקעה הכרחית ולא דבר מיותר ומטריד.

האינטרנט גם מאפשרת לעסקים לתת מגוון רחב יותר של שירותים ובכך להגדיל את פעילותם העסקית ואת ההכנסות שלהם. לדוגמא, אותו בעל מכולת מרמת השרון יוכל להציע שירותי משלוחים בעקבות הזמנת הקניות באתר האינטרנט של העסק. המזמין יוכל פשוט לעשות קניות ברשת. במידה ועסק מחליט לגדול לכיוון פעילות שכזה, על האתר של העסק לעבור התאמה. במקרה כזה יהיה צורך בבניית אתר לעסק שכולל חנות וירטואלית שבה יוכל הגולש להזמין את הסחורה שתישלח אליו הביתה. מנהל חשבונות יוכל להציע שירותי ייעוץ מקוונים (למשל איך למלא את דוח החזר מס הכנסה השנתי) באמצעות וובינר שירוץ על האתר של העסק ברשת. גם כאן על האתר העסקי לעבור התאמה וקישור לערוץ וידאו לשידור הוובינר.

כאן יאמר בעל עסק בצדק כי הוא לא מבין שום דבר באינטרנט ובודאי שאיננו יודע לבנות אתר לעסק. קוסמטיקאית מבינה בקוסמטיקה, מנהל חשבונות מבין בניהול הכסף ורישום ספרים למס הכנסה. עוד יאמרו בעלי עסקים רבים כי נפלו בעבר קרבנות לספקים שהבטיחו הרים וגבהות בכל הקשור לבניית אתר לעסק ולבסוף לא יצא מזה כלום. נכון, שוק בניית אתרים בכלל ואתרים עסקיים בפרט הוא פרוץ וההיצע רחב ומגוון. בעל העסק לא יודע איפה למצוא את הידיים והרגליים בכל המגוון הזה. דוקא ההיצע המגוון הוא שמעורר את החשד מפני שרלטנים.

כאן נאמר לבעל העסק המוטרד, אין ברירה, צא ולמד את הנושא. דע מה ניתן לעשות היום ברשת ובנה לך תוכנית עבודה לבניית אתר לעסק. כמו בכל דבר אחר בעסק, צריך לתכנן גם את האתר העסקי. יש לכלול את בניית האתר לעסק בתוכנית השיווקית של העסק ולהקצות משאבים מתאימים. אין היום עסק רציני שלא פעול לפי אסטרטגיית שיווק באינטרנט ברמה כלשהיא, וגם עסק מתחיל צריך תוכנית שכזו. הרשת עצמה מלאה במאמרים על נושא בניית אתרים וקידום אתרים וכן תוכל להיפגש עם כמה ספקים ולהתרשם לפני שאתה בוחר מי יבנה את האתר של העסק. העקרון שצריך להנחות אותך הוא שאתה טוב בניהול העסק ואילו הספק שיבנה את האתר לעסק צריך להיות טוב ומקצועי בבנית אתרים, ניהול התוכן שלהם וקידומם ברשת. מצא את הספק שיבנה וינהל עבורך את האתר תוך כמיה ותקשורת טובה בינכם וכך תוכל להתרכז בפעילות העסקית שבה אתה מתמחה. תן למקצוענים לבנות אתר לעסק שיעבוד בשבילך ויביא לך לקוחות חדשים במהירות ויגדיל את המכירות והפעילות העסקית.

כאן בדיוק נכנסים המאסטרים של גורו תוכן.
אנחנו רוצים שאתה תעסוק במה שאתה טוב בו, ניהול העסק שלך. אנחנו נעשה את מה שאנחנו טובים בו – בניית אתר לעסק שלך! העובדה כי בניית אתר לעסק שלך וביצוע כל שינוי בו נעשית בקלות ובמהירות, ללא השקעה של שעות תכנות אתר מיותרות, מאפשרת למאסטרים של CONTENT4ALL גורו תוכן  - להציע לך חבילות בניית אתר לעסק במחירים אטרקטיביים. 

לא צריך יותר ללכת לאיבוד! כל אחד, גם מי שאיננו מתכנת יכול לנהל את האתר בנוחות בקלות באמצעות מערכת ניהול תוכן. אם תרצה לעדכן תכנים בעצמך, תוכל לעשות זאת בקלות. המערכת מתעדכת באופן רציף ואנחנו תמיד עדכניים בנושאים של תוכנה, טכנולוגיה באינטרנט ודרישות של מנועי החיפוש וקמפיינים של קידום. נשמח לעזור לך לבנות אתר לעסק שיעבוד בשבילך ויביא לך לקוחות במהירות.

No comments:

Post a Comment