Who is the Content Guru?

Who am I? Why is this blog here?

I am the content guru! In 2003 I found myself in one of those crossroads of life. The result is that I decided to change my profession (I was no longer interested in designing seamless underwear...) and so I started writing about everything ever since.

I have been writing web content and growing my new career along with the field of web marketing. What used to be an esoteric side kick is now a full blown market, that calls for high quality content among the many mediocre writings and digital scribbles of the masses. After 10 years of writing for others and two years of writing for the benefit of my CPU alone (the digital equivalent of a drawer), I have decided to share my experience and to start posting for myself.

Content about anything and everything is what you will find here - all written be moi! No automatic generators! So feel free to read and enjoy. and if you would like me to write up some web content for you, feel free to ask...

Pages

Tuesday, July 16, 2013

בניית אתרי אינטרנט איכותיים בקלות עם מערכת אדממה

שוק בניית אתרי האינטרנט הוא פרוץ ומגוון. ישנם חברות רבות המציעות מגוון חבילות של בנית אתרי אינטרנט, קידום ועיצוב אתרים.

המחירים יכולים לנוע מעשרות אלפי שקלים לפרוייקט בניית אתרים ועד לכמה מאות שקלים. נשאלת השאלה מאיפה נובע הפער במחיר אתר אינטרנט?

הפערים נובעים מהעלויות שכל חברה משקיעה על מנת לבנות את האתרים. ישנן חברות שמשקיעות שעות עובד רבות בתכנות אתרים עם מערכות תוכנה לא יעילות. 
כמו כן, חברות מתייחסות לבניית אתר אינטרנט כפרוייקט חד פעמי ולא מתמשך ולכן נוטות להעלות את המחיר.

האסטרטגיה של Content4all היא שונה. אנחנו מאמינים שיש לבנות אתר וגם לשווק אותו. האמת היא שמי שבונה אתר ולא מקדם אותו לא ממש משתמש בפוטנציאל האדיר הגלום באתר אינטרנט איכותי. אנחנו רואים בבנית אתר אינטרנט התחלתו של תהליך מתמשך. וכמו שאומרים בסרט קזבלנקה - זוהי תחילתה של ידידות מופלאה ביננו לבין לקוחותינו. כדי שנוכל לתת לכם את השירות הזה, אנו מקפידים על בניית אתר אינטרנט עם מערכת ניהול עדכנית וידידותית ללקוח ולנו.

מהי מערכת ניהול תוכן

ישנן תוכנות רבות שעל בסיסן ניתן לבנות אתרי אינטרנט, תוכנות אלו מספקות ממשק ידידותי המאפשר בניית דפי HTML לאתרי אינטרנט ונקראות מערכות ניהול תוכן או בקיצור CMS. ישנם מערכות סגורות שחברות פתחו בעצמן וישנן מערכות פתוחות שהקוד שלהם פתוח לכל משתמש, השלוש המוכרות ביותר מסוג זה הן ג'ומלהJOOMLA , דרופלDRUPAL  וורדפרס WORDPRESS. הבחירה במערכת ניהול תוכן היא קריטית להתנהלות בעל העסק עם האתר. חשוב שיהיה לבעל העסק קל לתפעל את מערכת ניהול התוכן ושהיא תהווה בסיס שבאמצעותו הוא מעדכן את האתר ומשיג את המטרות השיווקיות שלשמו הוקם.

אנחנו ב Content4all  מאמינים שבניית אתרי אינטרנט איכתיים היא דבר אפשרי במחיר סביר. אנחנו מציעים שירות שכולל את כל השלבים של בניית האתר.אפיון האתר ומטרתו, התאמת העיצוב שלו למטרות שהוגדרו, עיצוב האתר,  תכנות האתר והעלאת תכנים לאתר החדש. כמו כן אנו מציעים חבילות ניהול אתרים שיאפשרו לכם להיות בטוחים שהאתר שלכם תמיד מעודכן ומתחדש. אתר מתחדש הוא אתר שמקבל תוצאות גבוהות יותר במנועי החיפוש. אנו נכתוב עבורכם תכנים איכותיים לאתר האינטרנט שלכם ונקפיד על אופטיציזציה לצרכי קידום

No comments:

Post a Comment