Who is the Content Guru?

Who am I? Why is this blog here?

I am the content guru! In 2003 I found myself in one of those crossroads of life. The result is that I decided to change my profession (I was no longer interested in designing seamless underwear...) and so I started writing about everything ever since.

I have been writing web content and growing my new career along with the field of web marketing. What used to be an esoteric side kick is now a full blown market, that calls for high quality content among the many mediocre writings and digital scribbles of the masses. After 10 years of writing for others and two years of writing for the benefit of my CPU alone (the digital equivalent of a drawer), I have decided to share my experience and to start posting for myself.

Content about anything and everything is what you will find here - all written be moi! No automatic generators! So feel free to read and enjoy. and if you would like me to write up some web content for you, feel free to ask...

Pages

Tuesday, July 30, 2013

אהבה וזוגיות – שיווק עצמי כדי למצוא אהבה

בעסקים ישנו מודל שיווקי המדבר על התהליך שהלקוח עובר בדרכו לקניה. באהבה וזוגיות בעידן המודרני יש מקום לטקטיקות הלקוחות מעולם העסקים כדי להצליח ולמצוא את בן או בת הזוג ואת האהבה שכולנו מכספים לה.

מודל שיווק "אאידה" בדרך לאהבה וזוגיות
השם של המודל נגזר מארבעת השלבים שהוא מונה ואת שמותיהם באנגלית. במאמר קצר זה אסקור את המודל דוקא מן הזוית של יציאה לדייטים והחיפוש אחר בן או בת הזוג המושלמים. האופרה אאידה של ורדי עוסקת דוקא בסיפור אהבה טראגי, אך המודל השיווק יכול בהחלט לסייע לפעולות שיבואו לכם את האהבה. בעת החשיבה על מודל זה מנקודת מבט של חיפוש אחר זוגיות, צריך לחשוב על בני זוג פוטנציאליים שעל לקוחות ועל עצמנו כעל עסק או מוצר שצריך לשווק אותו לאותם לקוחות. אם השיווק שלנו יהיה מוצלח, ניראה ללקוחותינו במיטבינו והם יהיו מעוניינים בלפתח קשר רומנטי איתנו, או לפחות לנסות. זוהי נקודת ההתחלה של כל זוגיות.

השלב הראשון – AWARENESS – מודעות
כדי למצוא את בן או בת הזוג המושלמים, צריך לדאוג לכך שהלקוחות הפוטנציאליים שלנו יהיו מודעים  לקיומנו. הכוונה לחשיפה בפני מירב רב של אנשים. לשם כך עלינו לצאת מהמשבצת המוכרת ולשנות ואילו בצעדים קטנים את אורח החיים שלנו. צעדים קטנים הם הדרך להצלחות גדולות, גם כאשר אנו מחפשים את אהבת חיינו, עדיין צריך להתפרנס וישנן מטלות יומיות שוטפות. לכן לא ניתן להתחייב למהפיכה, צריך לעשות שינוי קטן. לכן למכון כושר חדש ולא לזה שהכי קרוב לבית. שתו את הקפה של הבוקר בבית קפה שבו אנשים שעוד לא הכרתם. התחילו בשיחה עם כל אחד.

השלב השני – INTEREST – עניין
הלקוח שנחשף אלינו ומודע עלינו צריך בשלב הבא לפתח עניין בקשר ראשוני. כדי שיהיה לו עניין בנו כדאי להראות במיטבינו. לכן טיפוח הוא נטבח חשוב ביותר בשיווק עצמי. הרשמו למכון כושר והקפידו על הגיינה אישית. מי שלא רגילה להתפאר כלל יכולה להתחיל בתכשיר אחד – למשל רק אודם, או רק מסקרה. גהצו את בגדיכם. קחו עוד דקה לחשוב על מה לובשים גם אם מדובר ביציאה לסופר מרקט לקנות חלב.

השלב השלישי –DECISION – החלטה
בשלב זה הלקוח נחשף וכבר התעניין ואף למד מעט עלינו, וכעת יש לסייע לו להגיע להחלטה "לרכוש" את המוצר, שהוא בעצם דייט ראשון בדרך לזוגיות המושלמת. הכינו מראש שיחה לכל מיני מצבים כדי שלא תתקעו  לאחר יצירת המגע האישי הראשוני. היו טבעיים ושמחים. אנשים אוהבים להתחבר לאנשים שמחים וחיוניים. ספרו על עצמיכם וחשפו. תנו לאחר שאתם נותנים מעצמיכם. הקשיבו – מתוך מה שהאדם האחר מספר על עצמו תוכלו ללמוד מה מעניין אותו להתאים את שיחתכם לתחומים אלו.

השלב הרביעי – ACTION – פעולה
עשיתם את ההכנות ועברתם את כל התהליך ובכל זאת הלקוח הפוטנציאלי לא הזמין אתכם  לדייט? את תפעלו אתם ותזמינו אותו. ייתכן כי רק הביישנות הטבעית של אדם שרק הכרתם מפרידה בינכם לבין זויות חלומית. איפה שלא תגיעו במערכת היחסים, המשיכו ליזום את השלב הבא. צעד צעד – עד שתגיעו ליעד. זוגיות ואהבה וחיים משותפים.
בהצלחה

No comments:

Post a Comment